آقا جان...(3)
هیئت آل طاها-خدام المهدی شهرستان ماهشهر شهر شهید چمران
درباره وبلاگ


به وبلاگ هیئت آل طه خوش آمدید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 8:6 :: نويسنده : واحد فرهنگی

.::.نيمه شعبان.::.

سلام مولا

سلام سرورم

سلام عزیزم

سلام معشوقم

امشب شب عشق بازیه

امشب شب بده بستونیه

امشب شب منه، آره مال خودمه

من هیچ وقت نویسنده خوبی نبودم ، اما با زبان دلم مینویسم.

آقا جان، پدرم ، مهربانم، کادوی تولد من به تو  ( توبه ) در این شب عزیز است.

استغاثه به تو است، تمنا و خواهش من است، التماست می کنم ، هدیه من قبول کن.

زشت است کادوی کسی و پس بدین ، زشت است کسی رو تولدتون راه ندین.

من اومدم ، با دلی پر از امید، با قلبی شرمسار از گناه

اومدم که دیگه بر نگردم، اومدم که نوکریتون کنم، اومدم که آدمم کنین، اومدم که با شما

عشق بازی کنم. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • هاور بال
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیئت آل طه-ماهشهر و آدرس aletaha.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 316
بازدید کل : 92690
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1